Celebrity a osobnosti, 9279 profilů
Petr Kellner
Petr Kellner je úspěšný český manažer a nejbohatší Čech. V roce 1987 vystudoval VŠE v Praze, obor ekonomika průmyslu. Na počátku jeho kariéry stojí brněnská firma Impromat, která prodává kopírky značky Ricoh. Využil spolu se svými třemi společníky první vlny kupónové privatizace, a v roce 1991 založili fond PPF (První privatizační fond). V roce 2006 se jako první Čech objevil na seznamu miliardářů, který každoročně vypisuje magazín Forbes.
Datum narození: 20.05.1964
Místo narození: Liberec
Hlasů: 107
(přidat hlas)
Klíčová slova: Kellner, Petr, Finančníci, Ostatní, Business
Petr Kellner - diskuse
| 24.03.2008 17:35:55 | Martin Kral | Kontaktovat |
| Dobrý den, prosím Vás chci se Vás zeptat, jestli byste mě mohl kontaktovat na můj email. Rád bych se Vás zeptat na pár věcí. Děkuji. S pozdravem a přáním hezkého dne přeje Martin Kral. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 13:52:48 | petr | Kontaktovat |
| odpoved | ||
| Dobry den,co pro Vas mohu udelat? | ||
| Odpovědět | ||
| 25.01.2010 13:25:26 | Pavel | Kontaktovat |
| rada | ||
| Potřebuji poradit.721178754 | ||
| Odpovědět | ||
| 15.04.2008 14:39:24 | Naďa | Kontaktovat |
| kontakt | ||
| Hezký den, je možné získat na pana Kellnera osobní mail? Ráda bych jej kotaktovala z obchodních důvodů. Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 04.09.2008 00:08:49 | Petr Kellner | Kontaktovat |
| Dobrý den. Líbí se mi Vaše kuráž. Zajímá mě Váš nápad. Zavolejte Vy mě prosím: 721 127 410 | ||
| Odpovědět | ||
| 19.11.2008 12:51:14 | Pavlína | Kontaktovat |
| Dobrý den.Pane Kellner opravdu je možno se s Vámi spojit e-mailem?Ráda bych Vám napsala pár řádků.. i když v tento chat moc důvěry nemám,snad se tady čas od času objevíte...mám doufat? Děkuji a přeji krásný den všem Pavlína com.p@seznam.cz | ||
| Odpovědět | ||
| 16.01.2009 10:57:22 | Milena | Kontaktovat |
| Dobrý den pane Kellner, reaguji na článek v novinách a chtěla bych s Vámi probrat zajímavou obchodní nabídku. Prosím o kontakt na Vás. Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 04.09.2008 00:10:08 | Petr Kellner | Kontaktovat |
| re: | ||
| Dobrý den. Líbí se mi Vaše kuráž. Zajímá mě Váš nápad. Zavolejte Vy mě prosím: 721 127 410 | ||
| Odpovědět | ||
| 12.01.2009 09:54:15 | vera simetova | Kontaktovat |
| Dobrý den, pane Kellner.Mohla bych na Vás získat kontakt.Jsem s dcerkou a prosila bych Vaší radu a pomoc.Děkuji mnohokrát | ||
| Odpovědět | ||
| 23.04.2008 14:40:06 | Stanislav Šebánek | Kontaktovat |
| Solenické sluníčko 2008 | ||
| Vážený pane Kellnere dovolujeme si Vás oslovit s nabídkou na propagaci-sponzoringu Vaší společnosti na festivalu Solenické sluníčko 2008. Festival se uskuteční na zahradě populární Solenické hospůdky s kapacitou areálu cca 1.500 osob. Předpokládaná návštěvnost celého festivalu dle průzkumů a zkušeností z loňského léta činí cca. 5.000 osob. Na festivalu který je určen pro návštěvníky a obyvatele středočeského kraje vystoupí hvězdy současné hudební scény(Indiamp;vich,PSH,LA4,Gaia Mesiah,Eddie Stoilov,Vilem Čok bypas,medved 009 a dalsi... ). Dovolili jsme si proto, Vás požádat o finanční pomoc při zajištění této kulturní akce. Nabízíme Vám propagaci Vaší společnosti na našem festivalu a to především ve formě : - logo na velkém barevném plakátě ( náklad 10.000 kusů ) - logo na barevném informačním reporelu ( náklad 10.000 kusů ) - logo na bilbordech umíistěných u hlavní silnice mezi Příbramí a Pískem - logo s odkazem na nasich internetovich strankach - umístění loga v areálu konání koncertů - slavnostní raut v četně setkání s účinkujícími, sponzory a mediálními partnery Pokud se rozhodnete podpořit pořádání našeho festivalu. Navrhujeme Vám výběr formy finančního plnění: Sponzoring na základě sponzorské smlouvy Děkujeme Vám a těšíme se na úspěšnou spolupráci. Stanislav Šebánrk šéf projektu | ||
| Odpovědět | ||
| 28.04.2008 12:22:01 | Eva Rejnová | Kontaktovat |
| Dobrý den, mohla bych poprosit zda by mě mohl p. Kellner kontaktovat? Ráda bych ho poprosila o pomoc. Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 04.05.2008 12:11:11 | Petr | Kontaktovat |
| Rada | ||
| Zdravim Vas, pane Kellner. Vim, ze jsem jeden z mnoha, kdo by Vas chtel nejakym zpusobem kontaktovat a vim, ze pokud budu chtit, abyste kontaktoval vy me, ze je to vcelku nerealne, navic ani nevim, zda tyto stranky vubec navstevujete. Pokud byste si tohoto maleho prispevku prece jen vsiml a odpovedel mi, byl bych Vam moc vdecny. Jedna se o malou radu, vcelku osobni. Dekuji, s pozdravem Petr. | ||
| Odpovědět | ||
| 09.08.2008 18:32:40 | Petr Kellner | Kontaktovat |
| re: Rada | ||
| Vas prispevek mne skutecne zaujal, jak bych Vam mohl pomoci? | ||
| Odpovědět | ||
| 01.10.2008 21:44:37 | Tonik | Kontaktovat |
| Vira | ||
| Me bys pomoci mohl, potrebuji penize na vystavbu domku. Mam rodinu, zenu a 3 deti a do bytu se uz nevejdeme. Banka mi nechce dat hypoteku, protoze mam prijem jen 15tis. Jsem podnikatel, ale zatim se mi moc nedari. Co bych mel udelat? Dekuji za radu | ||
| Odpovědět | ||
| 05.05.2008 14:06:20 | Adam | Kontaktovat |
| Prosím vás, nepište sem vzkazy Petru Kellnerovi ani jiným osobnostem. Se svými profily zde nemají nic společného, každý si tu může vytvořit profil, jaký chce. | ||
| Odpovědět | ||
| 05.05.2008 15:23:47 | Krteek | Kontaktovat |
| Ať si každej dělá co chce ne? | ||
| Odpovědět | ||
| 06.05.2008 12:11:58 | Ivan Kocura | Kontaktovat |
| Pane Kellnere, chtěl bych pochopit, proč stát se zbavuje majetku, který přináší zisk a vy majetek hromadíte. Jako dobrého hospodáře chápu toho, kdo majetek spravuje a zvyšuje jeho hodnotu. Zaregistroval jsem v tisku úvahu pana ministra Čunka, že by bylo možné prodat budovu ministerstva na Staroměstském náměstí. Opakovaně si kladu otázku, jak je možné, že podnikatelé se snaží majetek hromadit, na rozdíl od státu, který prostřednictvím námi volených zástupců majetek rozprodává. Chápu, že je zapotřebí financovat některé vládní programy, proč ale stát raději nevydá např. dluhopisy, nebo si nepůjčí od banky, aby majetek zůstal ve vlastnictví státu a po splacení půjčky přinášel čistý vynos. Vždyť kupující to tak často dělá. Co prodáme příště? Karlštejn? Pražský Hrad? Úspěšný den přeje Ivan Kocura | ||
| Odpovědět | ||
| 06.05.2008 12:57:59 | Krupka | Kontaktovat |
| Milá paní a kdo by ten státní majetek spravoval s takovou motivací jako právě soukromý vlastník? Myslíte že nějaký státní úředník? Svědectví o tom jak dopadá státní majetek je poměrně dost. Přestože mezi soukromými vlastníky se najdou jen spekulanti, většina z nich je spíše dobrými hospodáři. Alespoň u majetků v řádech o kterých píšete. | ||
| Odpovědět | ||
| 04.06.2008 10:36:44 | Petr | Kontaktovat |
| Dobrý den,chtěl bych Vás poprosit o radu. jestli mužete tak volejte na 724332847.Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 14.06.2008 09:26:50 | Jaroslav Dostál | Kontaktovat |
| 777 | ||
| Hezký den, za dva a půl roku oslaví kostel v Jedlce u Děčína, nejstarší v regionu, ýýý let od svého založení. Jsme kulturně-historické sdružení obce, máme zájem nejn dát objekt do pořádku, ale připravit zajímavé akce. Rádi vás přivítáme kdykoliv u nás. Jaroslav Dostál, kronikář a předseda | ||
| Odpovědět | ||
| 18.06.2008 15:09:38 | HELENA SCHWARZOVÁ | Kontaktovat |
| BLAHOPŘEJI K ÚSPĚCHU.JEN TAK DÁL. | ||
| Odpovědět | ||
| 04.07.2008 23:28:22 | luba kaisrova | Kontaktovat |
| Uspech neco stoji | ||
| Pane Kellner,velice Vas obdivuji,jste uzastny clovek,libi se mi jak se chovate,nejste ten jakych je dnes vsude,kteri maji penize nikdo nevi jakym zpusobem je nahromadili,ale Vy jste jeden z tech co je vydelali vlastnim pricinenim a rozumem,proto Vam fandim a obdivuji,nevystupujete moc na verejnosti,neporadate bohate hostiny a jste porad normalni clovek,klobouk dolu pred Vasi skromnosti a rozumem. | ||
| Odpovědět | ||
| 22.06.2008 03:25:42 | Ing.Labzin Michal | Kontaktovat |
| Toljattï | ||
| Zdravim Vas, Pane Kellnere. Vzhledem k Vašemu zameru na vystavbu bytoviho kompleksu ve meste Toljatti, nepotrebujete russko- česki mluvieciho stavebniho ingenira s diplomem a praksy v oboru ,kterou sem mnel prave v Russku. A na vic ja pochazim z Uljanovska ( vedlejshi obec),tak ze docela dobze se tam vyznam.Muj mail:labzin@post.cz S pozdravem Ing. Labzin. | ||
| Odpovědět | ||
| 26.06.2008 22:10:55 | enka | Kontaktovat |
| rodokmen | ||
| Dobrý den pane Kellenere.Nevím jestli se to k Vám dostane.Chtěla jsem Vám jen sdělit,že sestavuji rodokmen své rodiny a možná jsme příbuzní.Moje bybička si vzele za manžela p.Ladislava Kellnera ,který měl asi 8 sourozenců a bydleli v Brně.Pokud máte zájem o další info,prosím napište mi.Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 06.08.2008 08:14:58 | meta | Kontaktovat |
| zeď nářků :-) | ||
| Odpovědět | ||
| 21.08.2008 22:14:36 | Jaromír Tomášek | Kontaktovat |
| Takový nápad | ||
| Vážený pane Kellner,měl bych pro vás nabídku,která by vás,jakožto obchodníka mohla zaujmout.Vím jsem asi jen jeden z mnoha,ale alespoň to zkusím vás zkontaktovat,abych pro dobrou věc,udělal vše,co se udělat dá. S přáním krásného dne Tomášek Jaromír,Plzeň +420 775 377 749 | ||
| Odpovědět | ||
| 11.09.2008 17:23:03 | Petr Kellner | Kontaktovat |
| Liberec a hokej | ||
| Dobrý den. Jsem Váš o něco starší jmenovec z Lázní Libverdy. V mládí jsem se věnoval horské službě, teď v důchodu je ze mně fanoušek Bílých Tygrů. K hokejovému Fan Klubu by směřoval i můj dotaz. Mohl bych se pokoušet volat na Vámi uvedené číslo, ale chci naopak předem požádat o souhlas kontaktu s Vámi. Předem děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 22.09.2008 10:08:56 | Tereza Gotvaldova | Kontaktovat |
| DOBRY DEN,JE MOŽNÉ ZÍSKAT NA PANA KELLNERA OSOBNI E-MAIL? | ||
| Odpovědět | ||
| 22.09.2008 12:00:51 | Joe | Kontaktovat |
| Jasné, stačí se zaregistrovat a on Vám ho potom pošle .) | ||
| Odpovědět | ||
| 02.10.2008 16:07:14 | Petr | Kontaktovat |
| Nalezení cesty | ||
| Ahoj Petře,pokud se chceš setkat s člověkem, který ve středu po 2500 letech dosáhl absolutního vhledu, setkat se s ním ohledně zdraví, psychologie, prava (argumentace) nebo se konexialně či finančně podílet na jeho prvních krocích, ozvi se. Díky za důvěru. Liberec. Petr 605855220 | ||
| Odpovědět | ||
| 30.10.2008 10:48:45 | lenka.vitova | Kontaktovat |
| pomoc=podpora | ||
| Dobrý den,ve zkratce,byl mi přepsán majetek-podmínka část věnovat na sirotčince aj.Nemohu to převzít,mám zaplatit clo ve výši cca 19000 euro.Je to v depositu v Holandsku-letiště,pujčku nedostanu mám hypotéku-dotaz-mohl by jste mi s tím pomoc?Samozřejmě,po získání dědictví-podpořím vaší školu v Babicích-projekt se mi líbí.Já osobně nějaký čas vyrůstala v dětském domově v Liberci.Předem děkuji aspoň za přečtení-nebudu se zlobit,když z tohoto mého kroku nebude nic.Mám dobrý pocit z toho,že jsem udělala aspoň malý krůček k tomu,abych splnila přání mé kamarádky,která nyní je v nemocnici v Dubai.Přeji vám hodně úspěchů.Lenka Vítová Teplice nad metují | ||
| Odpovědět | ||
| 20.11.2008 20:03:28 | Ondra | Kontaktovat |
| sponzoring | ||
| Vážení, Hledám spozoring pro nadaného studenta Filmové Akademie v Praze - FAMU - obor Režije. Tato fakulta patří mezi nejproslulejší a nejkvalitnější na celém světě. Věc, jako točení filmu na „poloprofesionální“ úrovni vysokoškolského studenta, je během na dlouhou trať. Pokud mi dovolíte, rád bych Vám trochu přiblížil situaci - aby se režisér mohl stát opravdovým režisérem, musí natočit v průběhu studia film, ve kterém prokáže svůj talent, cit pro umění a v nejlepším případě se také prosadí a získá další možnosti a kontakty, které mu pomůžou orientovat se v tomto nelehkém prostředí. K tomu všemu slouží dlouhometrážní, celovečerní filmu, který musí každý student této filmové školy absolvovat. Chtěl bych Vás proto tímto požádat o pomoc a spolupráci. Pokud máte možnost náš projekt podpořit, budeme Vám velice vděční. Sehnat dostatek financí na natočení takovéhoto filmu dá spoustu práce a moře času, nemluvě o samotném aktu natáčení. Vše, se ale mnohonásobně vyplatí. Pokud máte zájem, budu se těšit na další spolupráci. Samozřejmě Vám rádi zašleme některé dřívější práce. Prosím kontaktujte mě na e-mailu – Ondra.Tefr@seznam.cz - i v případě, že nám nijak pomoci nemůžete. I tak jsme Vám velice vděční za drahocenný čas, který jste nám věnovali. Děkuji za trpělivost, Se srdečným pozdravem a přáním hezkého dne Ondřej Tefr | ||
| Odpovědět | ||
| 28.11.2008 16:51:15 | mira | Kontaktovat |
| vážený pane kellnere, pokud zaregistrujete můj dotaz, budete tak laskav, že se mi ozvete na můj mail? děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 11.12.2008 12:15:25 | Dana Smékalová | Kontaktovat |
| dotaz | ||
| Dobrý den,pane Kellnere. Za kolik se dá pronajmout nebo prodat jako soukromá osoba osobě právnické 1m2 pozemku, na které firma stojí a provozuje svoji činnost? Děkuji a přeji hezký den.Jedná se o město s 10000 obyvateli ve Středoč.kraji.Dana Smékalová | ||
| Odpovědět | ||
| 18.12.2008 12:19:28 | Jiří | Kontaktovat |
| Přání | ||
| Dobrý den, pane Kellner chtěl bych Vás o něco požádat, jak nejlépe vyřešit moji rodinou situaci. Máme 2 malé děti. Nejedná se o dar. Prosím můžete mě kontaktovat na email. Mockrát za celou rodinu děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 03.01.2009 04:38:29 | vlado | Kontaktovat |
| Dobry | ||
| Dobry Pan peter bol by som rad ak by ste ma kontaktovali prostrednictvom e -mailu dakujem budem velmi rad, potreboval by som poradit za porozumenie velmi dakujem vlado. | ||
| Odpovědět | ||
| 03.01.2009 04:40:56 | vlado | Kontaktovat |
| dobry | ||
| tak to som ja vlado moj email je vladoo.vlado@centrum.sk dakuem peter | ||
| Odpovědět | ||
| 08.01.2009 20:21:34 | Jiří | Kontaktovat |
| prosba | ||
| Vážený pane Kellner,mohli bychom na Vás získat nějaký kontakt,jedná se o pomoc při shánění prostředků na zakoupení vozu pro zdravotně postiženou dceru.Velmi děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 11.01.2009 11:46:08 | Petr Bezdíček | Kontaktovat |
| Koupíte i autogram? | ||
| Pane Kellner,chci Vám nabídnout autogram Emila Zátopka,který je na pohlednici na které je president Masaryk na koni Horymírovi.Autogram je s osobním věnováním a nakreslené od Emila Zátopka dvě postavičky,které znázorňují jak Dana žene Emila oštěpem.Pokud máte zájem nabídněte sumu. | ||
| Odpovědět | ||
| 14.01.2009 10:14:38 | Ladislav Stadlmajer | Kontaktovat |
| pomoc | ||
| Dobrý den rad bych získal přimí kontakt na pana Kellnera jsem človek který se dostal do velmi težké životní sitace a myslím na sebevraždu. nechci penize jen pomoci.muj tel.723827867 moc dekuji | ||
| Odpovědět | ||
| 16.01.2009 11:10:17 | Milena | Kontaktovat |
| Dobrý den pane Kellner, reaguji na článek v novinách a chci Vám nabídnout zajímavou obchodní nabídku. prosím o kontakt na Vás. Děkuji. Milena | ||
| Odpovědět | ||
| 20.01.2009 13:52:33 | Leona | Kontaktovat |
| Ozvěte se | ||
| Maminka maluje krásné obrazy a já by jsem Vám je chtěla ukázat.Určitě rozumíte umění a my nevíme na koho se obrátit. Kdo by je koupil. Děkuji.Tel.:774242434.Leona | ||
| Odpovědět | ||
| 27.01.2009 02:20:57 | Marek | Kontaktovat |
| PAN | ||
| Dobrý den Pane keller.Jste mi velive simpatický muž.Nepíši kvůli tomu,že jste nejbohatší.Ale zaujal mě postoj k faritativní činnosti.Já sám jsem vyrustal v Dětském domově a do teď mám problémi se vypořádat se životem,jako normální člověk.Je mi teprve 22let takže nejsem moz zkušený.Muj sen je být designér,stát se člověkem který bude neco vytvářet a zjednodušovat lidem život.Sám na to nestačím,rodiče nemam a byl bych moc rád kdybych vám mohl osobně napsat.Prosim napište mi prosim na muj meil: calmarek@seznam.cz nebo na tel 737645272.děkuji vám moc a mnoho štěstí vám přeji.Marek | ||
| Odpovědět | ||
| 27.01.2009 02:23:32 | Marek | Kontaktovat |
| pan | ||
| Dobrý den Pane keller.Jste mi velive sympatický muž.Nepíši kvůli tomu,že jste nejbohatší.Ale zaujal mě postoj k charitativní činnosti.Já sám jsem vyrustal v Dětském domově a do teď mám problémy se vypořádat se životem,jako normální člověk.Je mi teprve 22let takže nejsem moz zkušený.Muj sen je být designér,stát se člověkem který bude neco vytvářet a zjednodušovat lidem život.Sám na to nestačím,rodiče nemám a byl bych moc rád kdybych vám mohl osobně napsat.Prosim napište mi prosim na muj meil: calmarek@seznam.cz nebo na tel 737645272.děkuji vám moc a mnoho štěstí vám přeji.Marek | ||
| Odpovědět | ||
| 01.02.2009 19:15:25 | Ladislav | Kontaktovat |
| Rozvoj trhu | ||
| Dobry den pan Kellner. Som rok narodenia 1964 a mam VSE v Bratislave fakulta riadenia. To len na okraj. Zaujala ma najma Vasa aktivita smerom na vychodny trh, nielen na Rusko, kde predpokladate velky rozvoj v trhovom hospodarstve a potencial v celkovom bohatstve, nezabudnuc na velky potencial relativne lacnej pracovnej sily. Rad by som sa ohladne tohto rozvoja trhov tymto smerom porozpraval a co to od Vas poucil. Inac ako ste uz asi zbadali som Slovak. S pozdravom a s vidinou stretnutia dovidenia. Mail : ypsilon10@azet.sk | ||
| Odpovědět | ||
| 01.02.2009 23:05:05 | Petr Kellner | Kontaktovat |
| Dobrý den. | ||
| Odpovědět | ||
| 02.02.2009 22:22:22 | Krejčová Anna | Kontaktovat |
| Dobrý den.Jsem celkem úspěšný student filmové školy,ale chudý,což platí i o rodičích.Sama při studiu mám dvě brigády,ale i přesto sháním sponzory na absolv.film.Děkeji za Váš čas. | ||
| Odpovědět | ||
| 05.02.2009 12:23:24 | Pavel | Kontaktovat |
| nabídka | ||
| Dobrý den,mám pro vás na bídku na koupi komerční nemovitosti a celé firmy. | ||
| Odpovědět | ||
| 09.02.2009 14:20:18 | JB | Kontaktovat |
| tel. cislo | ||
| to cislo Kellnera je vtip, na to nevolejte | ||
| Odpovědět | ||
| 09.02.2009 14:22:52 | investice | Kontaktovat |
| www.investandproperty.com | ||
| Odpovědět | ||
| 20.02.2009 12:03:13 | Milan | Kontaktovat |
| p.Kellner | ||
| Přeji pěkný den pane , mám k Vám osobní dotaz.Každá rada drahá , můžete se mi ozvat na email.mila.jonass@seznam.czPředem děkuji Jonáš | ||
| Odpovědět | ||
| 21.02.2009 13:49:03 | Eva | Kontaktovat |
| dobry den,prosim vas pomoste mi ja mam velky problem a nevim jak to resit,ale vic napisi az jestli napisete.dekuji | ||
| Odpovědět | ||
| 25.02.2009 14:35:46 | EVCA | Kontaktovat |
| Dobry a hezky den,je hloupe prosit nekoho o pomoc ale verte ze nemam jinou moznost.nevim kde zacit tak to napisi jak to je.Mam male dite a uver jenomze nemuzu platit uver.Prosim pomozte mi muzete si to overit na ucte 176444246/0600.Mam platit velkou castku neni to milion ani pul ale asi 330000.Prosim strasne moc A DEKUJI UZ JEN ZE SI TO PRECTETE | ||
| Odpovědět | ||
| 25.02.2009 22:49:44 | Zdenek | Kontaktovat |
| vedeni firmy | ||
| Vážený pane Kellnere,prosim Vás ukažte jak se má vést firma aby prosperovala a lidé se nebáli o práci a jiní začali tvrdě pracovat a vážit si práce.Děkuji zaměstnanec Technistone a.s.Hr. Králové | ||
| Odpovědět | ||
| 01.03.2009 19:53:57 | katka | Kontaktovat |
| Dobry den, můžete se mi prosím ozvat na můj email,děkuji KATKA | ||
| Odpovědět | ||
| 04.03.2009 19:50:18 | David Pýcha | Kontaktovat |
| Dobrý den, bylo by možno získat kontaktní e-mail na pana Kellnera. Předem děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 05.03.2009 17:50:52 | katka | Kontaktovat |
| prosba | ||
| dobry den pane Kellner prosim muzete se ozvat na muj mail dekuji KATKA | ||
| Odpovědět | ||
| 08.03.2009 10:53:35 | Vratislav Baudler | Kontaktovat |
| Dobrý den p.Kellner ,rád bych reagoval na vaši výzvu v MF Dnes.Měl bych pro Vás obchodní nabídku.Jedná se o Areal cca 8000m2 vhodny pro jakoukoliv infrastukturu.Buduje se zde hlavni silnicní ,,tah,,na Prahu ,jak z UL,LTM ,tak i Teplic. | ||
| Odpovědět | ||
| 14.03.2009 15:34:38 | vééra | Kontaktovat |
| Líbíte se mi:) | ||
| Odpovědět | ||
| 08.04.2009 18:10:25 | Bešťák Vojtěch | Kontaktovat |
| Vážený pane Kellnere | ||
| Moc vám fandím a obdivuji vás.Je mi jasné,že k tomu,čeho jste dosáhl bylo zapotřebí trochu štěstí,ale hlavně odvahy a schopností.Jen málo kdo z nás má tak přesný a uvážený úsudek jako vy.jsem obyčejný člověk se spoustou plánů a důvodů,proč se snažit být lepší.Vím,a je mi jasné,že nemáte moc času sedět na webu a číst spoustu blbostí,jen si moc přeju,aby jste o mě zavadil.Mám pár dotazů,nápadů a chtěl bych poradit od člověka,který určitě radit může.pokud to jde,prosím o váš e-mail. | ||
| Odpovědět | ||
| 09.04.2009 17:00:31 | Jiřina | Kontaktovat |
| Dobrý den pane Kellner obracim se na Vas s urcitou pomoci jsem mamina mam 4 deti a na ceste 5te nekdy se zivot hold cloveku nevidari a horsi je kdyz clovek nenajde oporu a pomoc v nouzi a stat ji nedokaze dat budu rada kdyz mne budete kontaktovat skusit se ma vse v zivote dekuji s pozdravem Jirina Plecitá | ||
| Odpovědět | ||
| 10.04.2009 19:49:13 | Martin | Kontaktovat |
| Ahoj, | ||
| Péťo, kdy se se mnou spojíš? | ||
| Odpovědět | ||
| 19.04.2009 20:34:26 | Jan | Kontaktovat |
| Jste asi dobrej. | ||
| Když se Vám bude chtít,tak zavolejte...rád pokecám....hm.Papá | ||
| Odpovědět | ||
| 15.05.2009 17:04:25 | Petr Vancl | Kontaktovat |
| Žádos o radu. | ||
| Dobrý den pane Kellnere. Obracím se na Vás s prosbou. Jsem mladý člověk, který 2 roky podnikám ve stavebnictví. V tuto chvíli mám možnost koupit jistou zajetou prosperující firmu, ale potřeboval bych se s někým zkušeným poradit o jistých věcech, které bych nerad řešil touto cestou. Mám také zajímavé podněty k rozšíření své firmy a té nové v návaznosti spolupráce se zahraničím, stavebními, developerskými a projekčními firmami. Patřičné kroky jsem již provedl a s několika firmami jsem již na spolupráci dohodnut a další vypadají velmi slibně. Prosím Vás o odpověď na mou prosbu, byť vím, že jste velmi zaneprázdněn. Předem Vám děkuji a přeji pěkný den. S pozdravem Petr Vancl. e-mail: petr.vancl@ssb-stavby.cz , MOB.: 731 323 291 | ||
| Odpovědět | ||
| 23.06.2009 10:04:58 | Jana | Kontaktovat |
| pomoc | ||
| Milý Petře,mohu získat vaši mailovou adresu?Ač nerada,ale chci Vás požádat o pomoc.Děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 23.06.2009 23:14:50 | jan Šmejkal | Kontaktovat |
| les na prodej - Loděnice u Berouna | ||
| Dobry den. Muj kolega vytvarnik je vlastnikem Lodenicke hory (Berounsko)jedna se o cca 16 Ha lesa. Nyni tento pozemek planuje prodat. Doslechl jsem se, ze byste mohl mit zajem. V pripade zajmu mne prosim kontaktujte prednostne telefonicky tel: 608 768 434 s pozdravem Jan Smejkal | ||
| Odpovědět | ||
| 10.07.2009 19:09:30 | IVETA SVOBODOVA | Kontaktovat |
| ZADOST | ||
| Prosim vás paneKellner mohl byste mi na mou email adresu poslat vas email.Má źádost na vás je osobní.Předem děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 30.07.2009 16:35:45 | Irena Štillerová | Kontaktovat |
| gratulace | ||
| Zdravím pane Petře Kellnere- jestli jste opravdu ten multimiliardář /126 miliard Kč/ ve 45 letech, tak Vám mohu jedině pogratulovat-dopracoval jste se k tomu sám. Mě je 54 let, podnikám od r.1994 jako OSVČ-rodinná firma- distribujuji zboží od německého výrobního partnera, mám výhradní zasoupení pro distribuci ČR a ještě ke všemu tady v Litvínově na zelené louce postavil továrnu a zaměstnává 150lidí. Dodávám spec.sortiment do FN , nemocnic , klinik apod po celé ČR. skoro všude je splatnost fa 90dnů - takže sponzoruji nemocnice než mi zaplatí, u bank mám černý puntíky-úvěry opožděné splátky-místo aby Vám pomohly třeba s překlenovacím úvěrem, to nepadá v úvahu, jste problém /mé firmě by teď pomohlo pouze 500tis.Kč a není šance/-- tak Vám jedině můžu závidět, že jste to dokázal. Úvěráře v bankách, kteří od stolu rozhodují dle nastavených systémů a tabulek o financích a to dlouhodobým klientům s historií, bych povinně poslala do soukromého sektoru pracovat, aby věděli jak pružně reagovat vůči klientovi s nabíkou a ne být jenom zaměstnancem s dobrým platem, který dostanu bez problému. Pokud jste to opravdu Vy , tak ještě jednou gratuluji :-) Irena Štillerová distribuce zdravotního materiálu majitelka firmy | ||
| Odpovědět | ||
| 25.08.2009 14:33:22 | Jarmila | Kontaktovat |
| Je prostě krásnej!!! | ||
| Dokonalej a chytrej! | ||
| Odpovědět | ||
| 28.08.2009 17:32:34 | Martin | Kontaktovat |
| Dobry den Pane Kellner potřeboval bych svami mluvit jestli je to možne potřeboval bych se naneco zeptat děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 28.08.2009 17:38:07 | Martin | Kontaktovat |
| Kellner | ||
| Dobry den pane Kellner potřeboval bych svama mluvit jestlijeto možne prosim | ||
| Odpovědět | ||
| 04.11.2009 19:29:01 | Eva | Kontaktovat |
| nabídka | ||
| Dobrý den,nevím jestli tohle je ta nejlepší forma o žádost na investici ,vím ,že Vám chodí takhle hodně žádostí , ale moje žádost je od ostatních smrtelníku víc než zajímavá.Šlo by abych Vám to celé mohla napsat do emailu děkuji za odpověď | ||
| Odpovědět | ||
| 10.11.2009 15:53:26 | Sylva Nevolová | Kontaktovat |
| Liberec | ||
| Oslovuji vás jako rodáka,sympaťáka,prostě člověka,který může pomoci.Půjčila jsem před lety kolegyni,které jsem věřila a jsem za to spravedlivě potrestána jejím nesplácením,zmizením a mým zápisem v registrech.Teď bydlím s kamarádkou a jejím devítiletým synem.Kvůli práci jsme v Praze,(z úspor.důvodů)dali jsme dohromady poslední peníze na nájem,už ovšem ne na listopad-prosinec.Klučík tam chodí do školy..Majitel nás chce bez dalšího vyhodit a my nemáme nic,výplata v nové práci až 15.12.,do té doby hrozí ULICE.Prosím,pomozte nám,půjčte nebo dejte 30-50 tisíc,dle svého rozhodnutí,na účet 157839306/0600,není nám fajn,takhle prosit,ale nic jiného nezbývá...Hodně štěstí,S.,728207566 | ||
| Odpovědět | ||
| 15.11.2009 10:09:53 | Michal Wawrzyczek | Kontaktovat |
| kontaktovat | ||
| Dobrý den pane kellnere. Předem dopisu vás srdečně zdravím. Prosím vás mužete mi napsat na e-mail? Chtěl by jsem se vás zeptat na par otazek a spiše aji rad. Za zeptani nic nedam. Moc se o vás zajimám. Předem děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 21.11.2009 11:41:44 | posledni.den | Kontaktovat |
| Ahoj Petře | ||
| Je velice krátký čas,abys ty a každý z vás použil bohatství ve prospěch dobra za pár měsíců a dní již nebude mít nic z toho co pokládáš-te za cenné žádnou cenu ..blízko je poslední den bohatství a zničení tohoto lidského systému věcí na planetě,tak jednej ty a ti co ti budou naslouchat ahoj v horách... poslední den hledej pravdu! | ||
| Odpovědět | ||
| 29.11.2009 06:52:20 | cista duse | Kontaktovat |
| cista duse | ||
| Dekuji budeme sledovat cestu nebe. | ||
| Odpovědět | ||
| 29.11.2009 05:36:01 | PetrKellner | Kontaktovat |
| cista duse | ||
| Pane Kellner:Jaky pohled mate na dila pana Kojimy,konkretni dilo MGS4.s pozdravem Petr | ||
| Odpovědět | ||
| 01.12.2009 10:35:49 | josef šmatlák | Kontaktovat |
| knižní edice | ||
| Pane Kellnere, vydávám ojedinělou knižní edici antické literatury a protože nejsem zdatný ve financích, hledám partnera ochotného a schopného tuto edici vydávat spolu se mnou. Podotýkám, že nejde o sponzoring, vložené prostředky se během pár let prodeje vrátí. Mohl byste prosím poradit, kam se můžu obrátit? Děkuji předem. | ||
| Odpovědět | ||
| 12.12.2009 16:41:26 | Alena | Kontaktovat |
| Lukrativní nabídka | ||
| Přeji Vám pane Kellnere hezký den.Nabízím Vám velice lukrativní nabídku k podnikatelskému účelu, který Vám vrátí investici a zároveň Vás proslaví v celé EU. Podrobnosti Vám zdělím při osobním setkání.Čas a místo nechám na Vás.Můžete použít e-mailovou adresu i tel.č. 605 107 110. Jen bych chtěla dodat, že nabídka spěchá. | ||
| Odpovědět | ||
| 30.12.2009 17:05:45 | HANA | Kontaktovat |
| DOBRÝ VEČER PANE KELLNERE.JSEM PRO VÁS CIZÍ ČLOVĚK A JISTĚ TAKOVÝCH LIDÍ JE TISÍCE,KTEŘÍ VÁS ŽÁDAJÍ O RADU.PŘESTO ZKOUŠÍM ŠTĚSTÍ A PÍŠI VÁM A ŽÁDÁM O KONTAKT NA VÁS.předem děkuji H.O. | ||
| Odpovědět | ||
| 01.01.2010 11:18:41 | Petr | Kontaktovat |
| Dobry Den.Pane Kellner nechci vás nějak obtěžovat,ale kdybych nemusel,tak to nikdy neudělám.Investoval jsme a nepovedlos a ještě k tomu jsem namočil další lidi.Rad bych vás požádal o pomoc byl bych vám moc vděčen na celý život.A kdyby jste mi pomohl klidně pro vás udělám cokoliv nechci potopit jiné lidi sebou.Jestli máte žraloky,tak klidně pujdu jako žrádlo,abych neublížil druhým.Jestli je opravdu nějaká možnost,že byste mi pomohl,tak můj email je Man85@seznam.cz Moc vám děkuji za odpovět. | ||
| Odpovědět | ||
| 14.01.2010 09:30:05 | Petr | Kontaktovat |
| Dobry Den.Vidim,ze asi nemate zajem pomoct,ale tajne jsem doufal,ze jo.Po tehle skusenosti co zazivam,tak kdybych se stal miliardarem,tak jako vy.Tak bych pomomahal lidem jako jsem ja.Co stolikati penezma to nikdy neutratite,tak proc bych nepomoch.Ale nemam pravo vam mluvit do zivota vy ho mate skveli muj brzo skonci.Jeste jednou se omlouvam,ze jsem vas optezoval. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 09:13:35 | Petrr | Kontaktovat |
| Somráci | ||
| Co tady všichni naříkáte,nepište,že chcete radu,ale pište si rovnou o prachy.To,že má někdo peníze neznamená,že si k němu banda neschopných darmožroutů stoupne do fronty s nataženou rukou a bude brečet,že má deset děcek a,že se zabije pokud nic nedostane.Přečetl jsem ty nářky všechny a byl jsem se vyzvracet... | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 11:11:59 | Petr | Kontaktovat |
| Mate pravdu | ||
| Dobry Den.Ano mate pravdu jsem somrak.Dostal jsem se do spatne situace a to jen moji vynou.A je mi,taky na zvraceni to mi verte.Nevim jak dal,tak jsem tu napsal o pomoc a o mali zazrak,ale bohuzel jsem opravdu najivni,kdyz si myslim,ze mi nekdo timhle spusobem pomuze.Mate pravdu jsem obycejny somrak a jeste neco jineho. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 14:01:09 | Petrr | Kontaktovat |
| Každej máme nějaký problémy a každej jsme strůjcem svého štěstí.Nechápu co tady všichni čekáte.Že lidi jako Petr Keller zbohatli jen proto aby tahali celej svět ze sraček?Tohle je diskuse a ne zeď nářků pro stroskotance co si neumí poradit.Vždyť tady všichni píšete to stejný a máte pocit,že Keller sedí u počítače,pročítá si vaše prosby a rozesílá rovnou peníze na vaše účty ... | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 09:36:53 | Alena Kopejtková | Kontaktovat |
| Poděkování | ||
| Dobrý den, právě jsem četla článek o vašem podnikatelském záměru ohledně našeho zdravotnictví. Musím říct, že již nějaký čas uvažuji o otevření diagnostických center v ČR. Bohužel na tento projekt nemám finance a ani zkušenosti. Právě proto mě moc těší, že to někomu v této republice došlo a tento projekt rozjede. Protože včasná diagnostika některých onemocnění je větší hudba budoucnosti než tolik zastoupená plastická chirurgie. Snad se časem stane prevence spojená s časnou diagnostikou záležitostí dostupnou i pro normální lidi. S pozdravem Kopejtková | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 11:10:43 | Galásková Daniela | Kontaktovat |
| Nabídka spolupráce | ||
| Dobrý den, pane Kellnere, dnes jsem si přečetla článek o vaší expanzi do českého zdravotnictví,pokud vám jde opravdu o zkvalitnění zdravotní péče u nás, chtěla bych vám nabídnout svou pomoc. Jedná se zejména o to, aby se zdravotníkům ulehčila administrativní práce a oni potom měli více času pro tu důležitější část své práce, péči o pacienty. Pokud o mou pomoc stojíte, určitě mne kontaktujte. Ráda vám pomohu. Galásková Daniela tel.605875275 | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 11:21:34 | Galásková Daniela | Kontaktovat |
| Prosím všechny, kteří chtějí kontaktovat pana Kellnera, aby tak nečinili na zde uvedené číslo 721127410, neboť jsem právě zjistila, že toto číslo má již dávno někdo jiný. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 13:48:39 | pavel | Kontaktovat |
| rada | ||
| Dobrý den,pane Kellner.Pochazim od Jablonce n/N a chtel bych Vas požadat o radu. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 14:04:18 | Petrr | Kontaktovat |
| Kolik potřebuješ ty Pavlíku? | ||
| Odpovědět | ||
| 25.01.2010 13:19:05 | Pavel | Kontaktovat |
| Rada | ||
| Ještě jednou se obracim o radu. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 14:08:31 | P.K. | Kontaktovat |
| Jen se ptej třeba ti poradím ... | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 15:24:08 | Kellner | Kontaktovat |
| Prosím vás rád pomůžu,ale buďte konkrétní jakou pomoc žádáte.Nemohu tady vystavit svoje číslo a stejně tak nemohu odpovědět všem. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 17:30:16 | Petr | Kontaktovat |
| Dobry Den.Pane Kellner.Potrebuju financni pomoc.Jsem Zadluzeny moji vynou uplne moji vynou,protoze jsem blbec.Jen tu zadam o zazrak zvasi strany.Jestli mi opravdu pomuzete a nebo ne.Vic bych vam rekl pres email,takhle verejne ne.Dekuji moc za odpovet. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 22:40:55 | Michal Wawrzyczek | Kontaktovat |
| dopis | ||
| Dobri den pane Kellnere. Nevim zda pišu spravně nebo ne ale pokut nechcete davat svuj kontakt tady tak jestli by jste chtěl mužete mi ho zaslat na muj e-mail. Přes diskuze take věci nerad přebiram. Předem moc děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 22:43:12 | Michal Wawrzyczek | Kontaktovat |
| dopis | ||
| Dobri den pane Kellnere. Nevim zda pišu spravně nebo ne ale pokut nechcete davat svuj kontakt tady tak jestli by jste chtěl mužete mi ho zaslat na muj e-mail.Wawrzyczek1@seznam.cz Přes diskuze take věci nerad přebiram. Předem moc děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 18:27:12 | Petrr | Kontaktovat |
| Seš blbec Péťo jako všichni tady,vždyť si to po sobě přečtěte,že jste i negramotní.Negramotný znamená,že neumíte ani česky psát ... | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 20:10:37 | Petr | Kontaktovat |
| A tobe jde tady o co aby jsi nas furt ponizoval neboco?Tak jsem tupec,ale zadam tu scisteho srdce a mluvim pravdu.Ja mel s cestinou vzdicky problemi,ale nevim o co jde tobe,tak se prosimte starej sam o sebe dik. | ||
| Odpovědět | ||
| 18.01.2010 20:41:27 | Petrr | Kontaktovat |
| Jo ty máš problém nejen s češtinou a ponižujete se tady všichni dobrovolně.Taky mluvím pravdu a z čistého srdce a o sebe se strám sám,proto tady neplačua a hlavně zbytečně protože Kellner tady nikdy nebyl.Kolik bys potřeboval?Nejsem nejbohatší čech ani miliardář,ale nejsem jedinej co má peníze... | ||
| Odpovědět | ||
| 19.01.2010 08:09:32 | Petr | Kontaktovat |
| Mas pravdu tvuj zivot je opravdu jiny.Pokut mas penize a jsi uspesny,tak ti to preju.Dokazal jsi v zivote hodne a ted si uzivas.Ja jsem pravy opak tebe zacal jsem spatne a neumim se ztoho dostat.Jsem proste zadluzenej a pokut si mi ty ochotny pomoct a nebo Pan Kellner.Budu verit,ze existujou lidi dobri lidi co pomuzou,takovim lidem co jsem ja a zacnou novy zivot diky vam. | ||
| Odpovědět | ||
| 19.01.2010 14:28:45 | Petr | Kontaktovat |
| Jestli si opravdu ochotny mi pomoct.Napis mi prosimte na email man85@seznam.cz.A tam se stebou domluvim na tvich podminkach a kolik vlastne dluzim.Predem ti dekuju za odpovet. | ||
| Odpovědět | ||
| 19.01.2010 18:13:33 | Petr | Kontaktovat |
| Jak vidim,tak nemas zajem mi pomoct.Jen si mi dal falesnou nadeji,ale aspon neco. | ||
| Odpovědět | ||
| 21.01.2010 13:37:12 | Zdislava Manová | Kontaktovat |
| Pane Kellner. Je mi 65 let, RS, na vozíčku a mou zálibou je počítač. Jelikž vlastníte ka velké knzorcium, napadle mne, že by se u vás našel nějaký starší provozuschopný počítač. Pokud ano, měla bych zájem jej od Vás odkoupit. Prosím, omluvte mou troufalost, ale na nový počítač mi bohužel nezbývá. Ještě jednou srdečné pozdravy a omluvte mou troufalost. Zdislava Manová, Stolařská 891, 688 O1 Uherský Brod. Telefon 731253456 | ||
| Odpovědět | ||
| 22.01.2010 23:04:35 | Petrr | Kontaktovat |
| Já bych zase potřeboval nějaký provozuschopný auto.Něco,tak do dvou let aby to nemělo moc najetý.BMW nebo Mercedes.A taky motorku a domek... | ||
| Odpovědět | ||
| 23.01.2010 09:48:09 | Petr | Kontaktovat |
| Ahoj.Rikal jsi,ze mas dost penez a ptal ses kolik bych potreboval.Vidim,ze si tu delas jen srandu z druhych.Proc to delas? | ||
| Odpovědět | ||
| 23.01.2010 18:41:12 | Petrr | Kontaktovat |
| Peněz není nikdy dost a to co tady píšu je stejně absurdní jako to co tady čtu.Snažím se pochopit co tady vlastně všichni čekáte,ale marně.Paní píše,že by ráda nějakej starší počítač a,že by ho odkoupila,potom nechápu proč si nezajde do bazaru s PC kterých jsou stovky a něco si nekoupí.Jetý PC je téměř zadarmo,ovšem pokud by ho od někoho chtěla dostat,tak to špatně formulovala. | ||
| Odpovědět | ||
| 23.01.2010 21:55:07 | Petr | Kontaktovat |
| Takze jsi mi lhal v tom co si rikal jak ses me ptal kolik potrbuji? | ||
| Odpovědět | ||
| 24.01.2010 00:16:21 | Petrr | Kontaktovat |
| Čekáš,že ti dá někdo peníze jen tak protože je potřebuješ?A kolik potřebuješ mě zajímá pořád,rád bych věděl do jak velkýho průseru se musí člověk dostat aby skončil tady.Jestli jde o deseti tisíce,statisíce nebo miliony ... | ||
| Odpovědět | ||
| 24.01.2010 08:18:46 | Petr | Kontaktovat |
| Dluzim 4000000kc.Ted to vis a muzes me ponizovat dal.Ja uz nevim jak opravdu dal a nevim,kdo by mi pomohl. | ||
| Odpovědět | ||
| 24.01.2010 10:33:07 | Petrr | Kontaktovat |
| Čtyři miliony?No to by mě docela zajímalo jak ses dostal tak daleko.Propracovat se k takové částce už dá práci a nemyslím,že by to bylo dílo jedné neuvážené chyby. | ||
| Odpovědět | ||
| 24.01.2010 10:35:18 | Petrr | Kontaktovat |
| Nicméně znám spoustu lidí co dluží velký částky a splácí je,tak jak si asi naplánovali když do dluhu šli./plnej chudák asi nebudeš když se ti podařilo utratit tolik peněz | ||
| Odpovědět | ||
| 24.01.2010 17:31:52 | Martin | Kontaktovat |
| Neočekávej laskavost od druhých, jinak vykročíš špatnou nohou do nového života. | ||
| Odpovědět | ||
| 25.01.2010 07:46:20 | Petr | Kontaktovat |
| Nic jineho mi nezbyva nez zazrak,aby mi pujcil nebo pomohl. | ||
| Odpovědět | ||
| 27.01.2010 18:42:00 | Petra | Kontaktovat |
| Petře tady Petra, | ||
| úžasné charizma, mít Vás tak doma... | ||
| Odpovědět | ||
| 29.01.2010 23:48:57 | Obrátil | Kontaktovat |
| Pane Inženýre, jsem také rodilý liberečák. Nevím, zda víte, o našem rodném městě, ale určitě tady není vše v pořádku. Vím, že Váš fond vlastní libereckou spalovnu a ještě z dob před rokem 1989 jsem pracoval na bytovém podniku, na teplárenském oddělení, kam jsem přišel z Tesly a pracoval jako mechanik měření a regulace a po sléze zaváděl počítačový systém Sauter. Postupně jsem se dostával stále dál, až jsem se stal pracovníkem odpovědným za provoz el. zařízení na zdroji( od 110KV transformátorů, přes 6 KV rozvodnu až po všechna odběrná místa výměníkové stanic, kolektory a objektové předávací stanice. V 7 měsíci loňského roku jsem byl odejit, když jsem chtěl provést opravu, nebo generální opravu 6KV rozvodny. Městu jed ze spojení s majitelem MVV jen zisk a zájmy liberečáků ho nezajímají a je to jasné, když se podíváme na zadlužení města. Asi nechápete, co tímto psaním chci říci, nebo naznačit, ale myslím, že se dá dobře vydělávat i přitom, že partneři jsou spokojení zisky úměrné a úspora a tím i vyšší zisky se dají hledat jinde a okolo. Rozhodně nevím Vaše, vědomosti ani vzdělání, ale na to, aby člověk pracoval rád, spokojený a vedení by bylo spokojené stačí obyčejný rozum cit a otevřená diskuze, což chybí současným vedením a není tomu jinak ani v Liberci. Současná vedení mají jen zájmy soustřeďující se na tunelování a vlastní vysoké platy, jak bych řekl, kdybych byl sprostý, ale já jsem slušný. Je tady spousta lidí, kteří jsou dobří a chtějí žít v městě, které za to stojí a bez pomoci zájmu lidí, kteří jsou schopni určité věci změnit to prostě není možné. Nežádám nic, nechci nic, jen jsem myslel, že to musím někomu sdělit, abych měl dobrý pocit a pokud ve Vás vyvolám zájem o investici do rodného města, budu spokojený. V opačné případě si nebudu nic vyčítat, ale stále se budu snažit něco, třeba i málo změnit. Pokud se mi něco povede, bude to skvělé, pokud ne, předám své úsilí dalším generacím s dobrým pocitem. Budu rád, když toto psaní přečtete a šťastný, když odpovíte. Děkuji a přeji Vám v podnikání i osobním životě jen úspěch pohodu a klid. Obrátil | ||
| Odpovědět | ||
| 31.01.2010 11:28:36 | Ladislav | Kontaktovat |
| Přeji hezký den | ||
| Pane Kellnere prosím kontaktujte mne,důvodem je politika a hospodaření státu,její změna,spousty nápadů a řešení.Děkuji. | ||
| Odpovědět | ||
| 05.02.2010 10:12:58 | jiri | Kontaktovat |
| nadace | ||
| Dobrý den pane Kellner. Chci zřídit v ČR službu pro zájemce o netradiční metody léčení. Za tím účelem chci založit nadaci. Uvažoval by jste o zapojení se do této činnosti? Podrobný projekt mám zpracovaný. Prosím o Vaše stanovisko. Děkuji a jsem s pozdravem. Jiří. | ||
| Odpovědět | ||
| 08.02.2010 11:07:37 | Renáta Lokšová | Kontaktovat |
| Dobrý den pane Kellnere, vím že ani netušíte kdo vám píše a že na světě někde existuje moje maličkost, rovněž si velmi dobře uvědomuji, že vám píše spousta a spousta lidí a proč právě mě by jste měl odpovědět.? Přesto zkusím a budu doufat, nechci zde psát nic víc konkrétního ale velmi bych ocenila, kdybych měla možnost, - neveřejně Vám říct, proč jsem se vám ozvala. Prosím, najděte ve skrytu vašeho srdíčka pár minut na rozhovor. Pár minutami přece ještě nikdo nic neztratil :-) renopuss@seznam.cz nebo 737169013 Děkuji a přeji krásný den Renáta | ||
| Odpovědět | ||
| 11.02.2010 00:08:16 | Martin | Kontaktovat |
| No...lidi vzpamatujte se | ||
| Jak vidim vetsina lidi si zrejme opravdu mysli,ze si dopisuje s p. Kellnerem. A hlavne ti co potrebujou prachy.Poradim Vam...makejte jako ON a snazte se neco dokazat,pak taky mozna zjistite ,ze mate nejakou hrdost. Kabat | ||
| Odpovědět | ||
| 18.02.2010 17:57:45 | Mr williampeter | Kontaktovat |
| 675565 | ||
| é jméno je pan James Smith, jsem soukromého věřitele, kteří dávají ven úvěr na soukromé a firemní jednotlivců. Byly jste odmítl tolika banky? Potřebujete financovat vytvoření vašeho podnikání? Dělat Potřebujete finance na expanzi vašeho podnikání? Nebo potřebujete osobní půjčku? Borrowers datový formulář 1) Vaše jméno ......................................... 2) SEX ..................... 3) Vaše země ................................... 4) Vaše povolání ............................. 5) Váš rodinný stav ...................... 6) TELEFON .................................. 7) měsíční příjem .............................. 8) ADRESA ........................................... 9) ÚČEL ............................................ 10) ŽÁDOST PŮJČKA ................................... 11) PŮJČKA TRVÁNÍ ................................. kontaktujte nás nyní prostřednictvím williampeterloan@yahoo.com S pozdravem. Mr williampeter | ||
| Odpovědět | ||
| 26.02.2010 20:46:49 | Jan Ženka | Kontaktovat |
| žádost | ||
| Vážený pane inženýre, nevím, kolik vědců se na vás obracelo, či zda jsem první. Potřebuji vaši pomoc. Asi si říkáte, proč se neobrátí na grantové agentury, to je cesta pro vědce. Ano, máte pravdu, je, ale život si občas s lidmi pohraje tak, že ustálená pravidla přestanou fungovat. Je mi 54 let, jsem biochemik. Třináct let jsem pracoval v Parazitologickém ústavu ČSAV. Mám 35 publikací, US patent. Z akademie jsem odešel z toho důvodu, že u manželky byla diagnostikována roztroušená skleróza. Chtěl jsem rodinu zabezpečit tak, aby žena mohla zůstat doma a přitom aby děti dostudovaly. Odešel jsem na 11 let k firmě. Nemoc manželky se naštěstí stabilizovala a já se vrátil na akademickou půdu. Začal jsem intenzivně pracovat na problematice, která mě celoživotně zajímá, na terapii rakoviny. Se svými10 studenty jsme získali spoustu poznatků, které připravujeme do tisku. Podařilo se nám snížit růst nádorů až 10x, dozvěděli jsme se leccos o mechanismu působení používaných preparátů, ale to mi nestačí. Chci, aby se nádory opravdu zmenšovaly, nikoli rostly pomaleji, chci dosáhnout úplného vyléčení. Po mnoha letech jsem dospěl k tomu, že jsem pochopil, kudy cesta vede. Nejsou to cytostatika, je to cesta imunologická. Ale i imunologie je silně omezená, protože nádor ví, jak to zařídit, aby byl tolerován, aby na něj imunita neútočila. Přišel jsem na to, jak tuto překážku elegantně obejít a jsem skálopevně přesvědčen, že to chodit bude nejenom u laboratorních zvířat, ale i u lidí a že touto cestou bude možno eradikovat nejrůznější nádory i ve stádiu velmi pokročilém. To není samozřejmě jen víra, mám to důkladně podložené teoreticky i experimentálně. Problém je v tom, že jak jsem delší dobu nebyl ve vědě, tak mám nyní prakticky nulovou šanci získat vědecký grant. Zažádal jsem proto o grant EU (12 mil. korun), který mi o jeden jediný bod utekl. Paradoxní je, že jsem dodatečně dostal 6 bodů od kraje, který projekt podpořil, ale bohužel to bylo pozdě. Do konce roku na mně jsou peníze na grantu, na který jsem byl přijat (prováděl jsem servisním způsobem sekvenace DNA pro ostatní kolegy), ale pak končím. Budu muset pustit studenty, opustit projekt, který jsem Vám popsal. Nejde mi vůbec o sebe, někde snad nějakou práci najdu, ale strašně mě mrzí, že nebudu moci pracovat na svém projektu imunologické léčby rakoviny. Nepotřebuji 12 milionů, ten projekt EU měl široký záběr a řešil širší problematiku. Potřebuji ale v každém případě dát do konce roku dohromady 5-6 milionů korun, abych mohl provést nutné experimenty. Vážený pane inženýre, prosím Vás tímto o první příspěvek na experimenty. Číslo konta je 12212203/0300 Předem moc děkuji a jsem s pozdravem RNDr. Jan Ženka, CSc. jan@zenka.net V Českých Budějovicích dne 26.2.2010 | ||
| Odpovědět | ||
| 02.03.2010 09:31:13 | Petr Kunštár | Kontaktovat |
| Záchrana dědictví | ||
| Praha, 2.3.2010 SYNDICUS HEREDITAS Osadní 1466/3 Praha 7 - Holešovice Dobrý den, jmenuji se Petr Kunštár a jsem místopředseda občanského sdružení Syndicus Hereditas, které vzniklo ( 8.7.2008, zapsané v živnostenském rejstříku, IČO: 22730133 ), aby jsme našli pomoc, díky které by bylo možné zrekonstruovat již pokročile zdevastovaný kostel poblíž vsi Všekary, který byl zasvěcen sv. Barboře. Kostel je národní kulturní památka a my se snažíme o záchranu této památky. Pane Kellnere , obracím se na Vás s prosbou o pomoc, chceme zachránit národní kulturní památku, ale nemáme dostatek finančních prostředků, aby jsme mohli začít realizovat a opravovat kostel sv. Barbory. Tomuto projektu jsem dal své srdce a věřím, že mi pomůžete. Chceme také u kostela zřídit dětské hřiště, aby si tam mohli děti z okolních vesnic hrát, ale bude nás to stát mnoho úsilí o vydání pozemků co náleží kostelu. Chceme, aby veškeré finance šly na opravu kostela a také na financování projektů okolo kostela. Nechci, aby nám ty finance někdo nerozkradl, proto na tom děláme jen my a ne jiné organizace. To by mě moc mrzelo. Když budete mít čas, tak se ozvěte. Moc vám věřím. Více informací naleznete na: www.barbara.jex.cz Doufáme, že jsme Vás tímto oslovili. Kontakt: Předseda: Arnošt Hruška IČ: 22730133 Tel.: 725 640 821 Email: syndicus@seznam.cz Místopředseda: Petr Kunštár Tel:. 774 326 631 Email: syndicus@centrum.cz WEB: www.barbara.jex.cz Bankovní spojení č.ú. občanského sdružení: 226893040/0300 Potvrzení o daru rádi vystavíme. S pozdravem Kunštár Petr Místopředseda obč. sdružení Děkujeme za podporu. | ||
| Odpovědět | ||
| 02.03.2010 09:34:25 | Petr Kunštár | Kontaktovat |
| Záchrana dědictví | ||
| Praha, 2.3.2010 SYNDICUS HEREDITAS Osadní 1466/3 Praha 7 - Holešovice Dobrý den, jmenuji se Petr Kunštár a jsem místopředseda občanského sdružení Syndicus Hereditas, které vzniklo ( 8.7.2008, zapsané v živnostenském rejstříku, IČO: 22730133 ), aby jsme našli pomoc, díky které by bylo možné zrekonstruovat již pokročile zdevastovaný kostel poblíž vsi Všekary, který byl zasvěcen sv. Barboře. Kostel je národní kulturní památka a my se snažíme o záchranu této památky. Pane Kellnere , obracím se na Vás s prosbou o pomoc, chceme zachránit národní kulturní památku, ale nemáme dostatek finančních prostředků, aby jsme mohli začít realizovat a opravovat kostel sv. Barbory. Tomuto projektu jsem dal své srdce a věřím, že mi pomůžete. Chceme také u kostela zřídit dětské hřiště, aby si tam mohli děti z okolních vesnic hrát, ale bude nás to stát mnoho úsilí o vydání pozemků co náleží kostelu. Chceme, aby veškeré finance šly na opravu kostela a také na financování projektů okolo kostela. Nechci, aby nám ty finance někdo nerozkradl, proto na tom děláme jen my a ne jiné organizace. To by mě moc mrzelo. Když budete mít čas, tak se ozvěte. Moc vám věřím. Více informací naleznete na: www.barbara.jex.cz Doufáme, že jsme Vás tímto oslovili. Kontakt: Předseda: Arnošt Hruška IČ: 22730133 Tel.: 725 640 821 Email: syndicus@seznam.cz Místopředseda: Petr Kunštár Tel:. 774 326 631 Email: syndicus@centrum.cz WEB: www.barbara.jex.cz Bankovní spojení č.ú. občanského sdružení: 226893040/0300 Potvrzení o daru rádi vystavíme. S pozdravem Kunštár Petr Místopředseda obč. sdružení Děkujeme za podporu. | ||
| Odpovědět | ||
| 20.07.2010 05:41:58 | Mrs.Grace Rahp | Kontaktovat |
| Dobrý den, Jsme křesťanská organizace vznikla na pomoc lidem v potřebách pomáhá, jako je finanční help.So Pokud se chystáte přes finanční potíže nebo jste v jakékoliv finanční nepořádek, a potřebujete finanční prostředky k zahájení vlastní podnikání, nebo potřebujete úvěr uhradit svůj dluh nebo splatit účty, start pěkné podnikání, nebo máte problémy se získat kapitál úvěr od místní banky, kontaktujte nás ještě dnes prostřednictvím e-mailu mrsgrace_loanfirm@hotmail.com pro Bible říká: Luke 11:10 Každý, kdo prosí, dostává, kdo hledá, nalézá, a kdo tluče, bude dveře otevřít. Takže nenechte tyto příležitost projít se, protože Ježíš je stejný včera, dnes a navždy more.Please nich je pro vážné smýšlející a Bůh Lidé ze strachu. Nacházíte se poradit vyplnit a vrátit podrobnosti níže .. Vaše jméno :______________________ Vaši adresu :____________________ Vaše země :____________________ Vaše povolání :__________________ Půjčka částky potřebné :______________ Doba trvání úvěru :____________________ Měsíční příjem :__________________ Mobilní telefon číslo :________________ Už jste někdy požádal o půjčku, než :-------- S pozdravem Mrs.Grace Rahp email: mrsgrace_loanfirm@hotmail.com | ||
| Odpovědět | ||
| 11.03.2010 09:08:06 | Roman | Kontaktovat |
| Osobní oslovení | ||
| Dobrý den pane Kellnere., Nevím jestli mám dále něco psát,když jsem si přečetl na této stránce žádosti,které jsou směřované na Vás a zjistil jsem že asi bych se zařadil mezi ostatní žadatelé s prosbou o finanční investici od Vás,ale koukal jsem že to jsou všechny požadavky,tak asi jsme mezi ostatními co něco po Vás chtějí.Ale teď vrátím k naší věci i když nevím jestli se to vůbec dostane až k Vám,ale asi ne a tak to zkusím dost zkrátit a zatím nebudu psát důležité informace,aby je nemohl někdo zneužít.Proč tedy Vás oslovuji v roce 2009 a to koncem roku jsme vstoupili do nově vznikající politické strany s přesvědčením že tato strana začne něco dělat pro obyčejné lidi a ne jen pro sebe,ale po dvou měsících jsme zjistili že to jsou zase jenom samé lži a mazání lidem medu kolem jejich úst,tak jsme sami odešli a zkoušíme založit novou mladou politickou stranu,ale jak asi sám víte na všechno jsou potřeba peníze a nebo sponzoři,kteří ty peníze vloží.Jen pro Vaší představu jsme zatím v přípravách před registrací strany a máme program strany,stanovy strany a podpisy od lidí (zatím 3690 osob)z několika měst v České republice,kteří jsou sympatizanti nové vznikající strany a budoucí členové strany na to že jsme zatím od měsíce Února je nás dost?.Ale Vážený pane Kellnere,již nechci zde uvádět další možné věci a dále se rozepisovat protože nevím jestli se to dostane až k Vám a budete to číst,ale jestli se s námi zkontaktujete tak Vám pošleme veškeré dostupné podklady k prostudování naši myšlenky,kterou chceme prosadit v české politice.Tak na úvod by to zatím stačilo a budeme se těšit na Vaši odpověď s pozdravem zakladatel strany RP z České Lípy | ||
| Odpovědět | ||
| 11.03.2010 11:52:58 | Wolduová | Kontaktovat |
| pojišťovna | ||
| Pane Kellnere, můj muž zemřel v roce 2002 během 3 měsíců. Diagnoza agresivní rakovina. Přesto, že byl pojištěný, po dlouhém tahání s pojišťovnou /1 rok/ jsem nedostala nic, prý zatajil svůj zdravotní stav. V době, kdy můj manžel zemřel, musela jsem ukončit pojištění i mé vnučce, které založil můj muž, protože její otec zemřel a chtěli jsme jí něco naspořit. Vzhledem k tomu, že jsem zůstala sama, neměla jsem na to, abych platila dále pojoštění a v této fázi mne pojišťovna opět podvedla, protože mi nebídla/abych prý nepřišla o peníze/ jiný typ pojištění, který ale dodatečně nebyl schválen, asi po měsíci mi přišel blábol z Brna a tudíž jsem přišla o peníze, které jsme poctivě Vaší pojišˇtovně platili. Mám s Vaší pojišťovnopu velice smutné zkušenosti. Jsem v důchodu a nemám určitě na rozhazování a po manželovi jsem v době, kdy jsem šla do důchodu dostala 800.-Kč. Pane Kellnere, kdysi jsem Vám velice fandila, když jsem si přečetla Váš životopis a věřila jsem mu. Dnes jsem dospěla k závěru, že jste natolik chytrý, že jste si určitě nepořídil pojišťovnu na to, aby jste prodělával, což je logické. Ale když se mne dotklo jednání pojišťovny, odvolání mého právníka atd.došla jsem k jednomu názoru nikdy neočekávej štěstí tam, kde jinému připravuješ ztrátu. A můj otec, který byl z velice slušné rodiny a dobře situované mi říkal /zemřel 1985/ nikdy se neboj zchudlého boháče, ale zbohatlého chudáka a ještě jeden citát politická svoboda je báchorka, kterou si vládnoucí vrstvy vymyslely, aby uspaly ovládané. Sbohem Wolduová | ||
| Odpovědět | ||
| 11.03.2010 12:28:38 | Angie | Kontaktovat |
| tolik naivity | ||
| vážně jsou v tomto státě tak naivní lidí:-) | ||
| Odpovědět | ||
| 11.03.2010 12:42:07 | Soňa | Kontaktovat |
| Dobrý den,četla jsem si o vašem životním úspěch ve finančním světě.velice blahopřeji k tak úžasnému docílení.Je to pro mne zcela nepředstavitelné,ani si neumím tu částku vybavit.Píši Vám prot,že jsem hrdá,že máme u nás tak úspěšné lidi.Já sama jsem vychovatelka v dětském domově,takže financí nic moc,na vše musím šetřit. Mějte se krásně a mnoho dalších úspěchů a klidu v ososbním životě. Nováková Soňa. | ||
| Odpovědět | ||
| 15.03.2010 00:40:23 | Pavel Čtrmáctý | Kontaktovat |
| Hledám práci | ||
| Dobrý den p.Kellner,je pro mne velká čest se s vámi setkat,byt jen pomocí emailu.Bylo by možné s vámi komunikovat tak trochu diskrétněji? Děkuji a jsem s pozdravem | ||
| Odpovědět | ||
| 15.03.2010 09:32:40 | Jiřina Novotná | Kontaktovat |
| Dobrý den pane Kellner.Mohu se s Vámi spojit přes Váš mail.Potřebuji pomoci.Děkuji předem Novotná | ||
| Odpovědět | ||
| 15.03.2010 17:59:56 | Rudolf | Kontaktovat |
| Dobrý den mohl by mi pan kellner kontaktovat na email děkuji | ||
| Odpovědět | ||
| 03.04.2010 22:50:37 | Tony Belly | Kontaktovat |
| Záruční svěřenecký úvěr PLC Já jsem pan Tony Belly, seriózní, legitimní amp; akreditované Společnost peníze Věřitele. I úvěr peníze jednotlivcům, které potřebují finanční pomoc. Dělat máte špatnou kreditní nebo jste v nouzi o peníze, platit účty? Chci, aby tento prostředek používat Vás informovat, že jsem se poskytují spolehlivé příjemce pomoci jak budu rád, že Vám úvěr. Ne kontrola kreditu, 100% Garance. email: gtloans01@gmail.com * Poznámka: Jsme jen přivítat vážné smýšlejících lidí. Pokud nejste v reálném dělat neodpověděla nás, protože jsme legitimní a je připraven financovat z úvěrů na reálném a vážní lidé. Vrať se k nám s tímto, pokud máte zájem: Celé jméno: Země: Telefonní číslo: Částka potřebná jako úvěr: Půjčka Doba trvání: Sex: Jakmile jsme obdrželi vaši mail, budeme posílat na naše podmínky poskytování úvěru a podmínky pro řízení. kontaktujte naši společnost email: gtloans01@gmail.com Pan Tony Belly Generální ředitel | ||
| Odpovědět | ||
| 09.04.2010 20:34:05 | Pan Richard Gere... | Kontaktovat |
| Dobrý den, Jste obchodní muž nebo žena? Jste v jakékoli finanční nepořádek nebo Potřebujete finanční prostředky na zahájení vlastního podnikání? Potřebujete úvěr uhradit vaše dluhu nebo splatit své účty, nebo start Nice podnikání? Máte nízký kreditní skóre a ty jsou zjišťují, že je těžké získat kapitál úvěr od místní banky / dalších finančních ústavů? Potřebujete úvěr nebo finančních prostředků pro Proto např.: kontaktujte naši půjčku osoba pan Richard Gere e-mail: ** trustloanfundingcompany@gmail.com Osobní úvěr Obchodní úvěr Domů Akciové úvěr Dluh konsolidace Osobní informace Jméno :___________________________ Příjmení :____________________________ Gender :_______________________________ Rodinný stav :_______________________ Kontaktní adresa :______________________ Země :______________________________ Částka potřebná jako půjčka :________________ Doba trvání úvěru :________________________ Měsíční příjem :_____________________ Zaměstnání :___________________________ Účel, pro úvěr :_____________________ Telefon :________________________________ Faxové číslo :___________________________ Pan Richard Gere... | ||
| Odpovědět | ||
| 13.04.2010 09:54:35 | Martin Koschull | Kontaktovat |
| Žádost | ||
| Dobrý den, Chtěl jsem Vás požádat o radu, popřípadě o pomoc. Jen si nejsem jistý, zda je možné Vás touto cestou kontaktovat. S pozdravem M. Koschull | ||
| Odpovědět | ||
| 23.04.2010 04:56:43 | Paul Jonathan | Kontaktovat |
| Jste ve financní krizi? | ||
| Nechteli byste mít svuj vlastní domov? Pujcka na projekt svého podnikání? Úver na konsolidaci všech vašich úctu? Podívejte se žádné další máme své rešení, žádné kreditní Check. To je vaše nejlepší možnost získat úver. Vážné a uprímný žadatelé pouze vaše jméno a adresa být overena. Úvery na bydlení Úvery od 50.000 dolaru - $ 10M, proc platit nájem, když mužete mít hypotéku? Obchodní úvery projekty Úvery od 50.000 dolaru - $ 10M pro stávající podnikání nebo nové projekty. Až 300 mesícu splatit, aniž by pokuta za predcasné splacení a 4,25% rocní úrokovou sazbu. Pujcky na auta Auto Úvery od 50.000 dolaru pro luxusní, sportovní, nákladní, rodiny nebo obchodníky vozidel. C. vklady nebo platby ... nejaké peníze v kapse. Požádat o pujcku ješte dnes. Máte-li zájem, vyplnte formulár níže; 1. Jméno žadatele: 2. Sex: 3. Rodinný stav: 4. Datum narození: 5. Jste v placeném zamestnání nebo osoby samostatne výdelecne cinné: 6. Tel c.: 7. E-mail: 8. Príjmy: 9. Bydlište: 10.Loan Požadovaná cástka: 11.Loan Doba trvání: Neváhejte nás kontaktovat prostrednictvím e-mailu: brooksfinance@googlemail.com. | ||
| Odpovědět | ||
| 30.04.2010 16:22:26 | Dáša | Kontaktovat |
| Dobrý den, je možné Vás poprosit o fotku s podpisem? Moje dcera sbírá fotky zajímavých známých lidí z celého světa.Chtěla bych ji potěšit. Děkuji. Dáša | ||
| Odpovědět | ||
| 09.05.2010 03:39:56 | Jitka Klumaprová | Kontaktovat |
| Pane Kellner-prosím | ||
| Dobrý den pane Kellner, chtěla bych Vám poslat něco, co přísluší jen Vašim očím a uším. Mohl by jste mi prosím poslat Vaši e-mailovou adresu. Děkuji Jitka | ||
| Odpovědět | ||
| 23.05.2010 09:02:46 | Petric Milan | Kontaktovat |
| Lazne Stramberk vydelek 100 milionu | ||
| Vazeny p. Kellner Jsem v laznich Celadna a kdyz jsem videl tamnejsi lazne a golfove hriste tak mne napadla myslenka,ze ve Stramberku prodavaji lazne(je tam mirne rad. voda)a v okoli jsou nevyuzite pozemky na kasny golfovy areal v krasne prir. a hlavne velice levne pozemky pro pripadne VIP hosty.Myslim,ze tato inv. by vynesla okolo 10 let 10-100 mil. ja vim,ze to je pro Vas malo ale myslete na lidi kteri kdysi delali a ted maji problemy chodit atd. Nevim jestli se k Vam tento mail dostane,kdyz ano tak zkuste neco udelat aspon se zminit nekomu znamemu kteremu to bude stat za to. S pozdravem Petric Milan | ||
| Odpovědět | ||
| 02.06.2010 13:46:45 | stanislav tůma jr. | Kontaktovat |
| pozvánka na výstavu | ||
| pokud máte zájem vidět fotografickou výstavu Stanislava Tůmy - na Staroměstské radnici, dovoluji si vás informovat, že končí v neděli 6.6. 20010. www.stanislav-tuma.com http://zpravy.idnes.cz/projit-se-a-nechat-v-sobe-hrat-vzpominky-s-malostranskym-fotografem-1gd-/kavarna.asp?c=A100527_231943_kavarna_chu | ||
| Odpovědět | ||
| 12.06.2010 19:28:38 | ivan | Kontaktovat |
| Telefonní kontakt | ||
| Zde je osobní číslo pana Kellnera:725629005 | ||
| Odpovědět | ||
| 03.07.2010 09:00:00 | Central Finance | Kontaktovat |
| Hledáte na půjčku na velmi nízké úrokové sazby pro Při výpůjčce trvání? | ||
| Hledáte na půjčku na velmi nízké úrokové sazby pro Při výpůjčce trvání? Už jste se snažil získat půjčky od banky, ale bez úspěchu? Potřebujete naléhavě peníze se dostat ven z dluhů? Potřebujete finance na rozšíření nebo založit si vlastní firmu?. Nabízíme dlouhodobé a krátkodobé půjčky s výše úvěru v rozmezí od 5.000 USD do 5,000,000.00 USD s nízkou sazbou ve výši 3% do kterékoliv části světa. Můžeme také nabídnout na pomoc refinancování vaší hypotéky. Pokud je váš kredit je dobré vynikající a vaše hledáte dostat se ven z vašeho stávajícího programu bychom mohli refinancovat své hypotéky do fixní úrokovou sazbou. Aplikace je k dispozici pro žadatele, kteří jsou 18 let a výše. Pro více informací kontaktujte .... Kontaktní osoba: Laurette Edwards E-mail: (central.finance@hotmail.com) | ||
| Odpovědět | ||
| 08.07.2010 22:04:08 | Roman | Kontaktovat |
| Investice | ||
| Dobrý den pane Kellnere, naše společnost se věnuje mimojiné investicím, výstavbě a provozování Senior domů. Ze strany státu se jeví pozitivní signál podpory, ze strany budoucích uživatelů ze strny Rady pro seniory jsem v dobrém vztahu s jejím předsedou. Návratnost investic ze strukturálních fondů do 5 let. Dlouhodé pronájmy, prodeje bytů a další pronájmy komerčních prostor zajistí návratnost dříve a plus pro investora. Máme v plánu postavit takovýcht to zařízení 15 v České republice. Můjh cíl: S vámi alespon 5 minut. Děkuji . | ||
| Odpovědět | ||
| 12.07.2010 09:10:28 | Jitka Urbanová | Kontaktovat |
| Dobrý den,byla jsem se podívat na (v) Podkozí. Četla jsem v novinách, že jste tam koupil pozemek. Jestli je ta, nasucho postavená, kamenná zeď Vaše, musím uznat, že je to překrásné dílo. Chtěla jsem si na ní sáhnout, ale kamery budí respekt. Ale je to nádherné místo. Přeji Vám, ať je to dokonalý domov. | ||
| Odpovědět | ||
| 13.07.2010 16:43:38 | Mr. Dakpaty | Kontaktovat |
| Požádat o půjčku DNES | ||
| Dobrý den, Potřebovala jste půjčku splácet váš dluh? Nebo pomoc sebe a svou rodinu? Nebo jste potřebujete půjčit založit nový podnik? Pokud vaše odpověď zní ANO KONTAKT dnes pro rychlý a spolehlivý výpůjčce e-mailem: dakpatyloanfirm@live.com OHLEDEM'S, MANAGEMENT HENRY ANTHONY výpůjčky firmy. Poznámka: Všechny žadatel se poslat svoji přihlášku na tento email dakpatyloanfirm@live.com ADDRESS Email:: dakpatyloanfirm@live.com | ||
| Odpovědět | ||
| 20.07.2010 05:22:40 | Mrs.Grace Rahp | Kontaktovat |
| Dobrý den, Jsme křesťanská organizace vznikla na pomoc lidem v potřebách pomáhá, jako je finanční help.So Pokud se chystáte přes finanční potíže nebo jste v jakékoliv finanční nepořádek, a potřebujete finanční prostředky k zahájení vlastní podnikání, nebo potřebujete úvěr uhradit svůj dluh nebo splatit účty, start pěkné podnikání, nebo máte problémy se získat kapitál úvěr od místní banky, kontaktujte nás ještě dnes prostřednictvím e-mailu mrsgrace_loanfirm@hotmail.com pro Bible říká: \\ Luke 11:10 Každý, kdo prosí, dostává, kdo hledá, nalézá, a kdo tluče, bude dveře otevřít. \Takže nenechte tyto příležitost projít se, protože Ježíš je stejný včera, dnes a navždy more.Please nich je pro vážné smýšlející a Bůh Lidé ze strachu. Nacházíte se poradit vyplnit a vrátit podrobnosti níže .. Vaše jméno :______________________ Vaši adresu :____________________ Vaše země :____________________ Vaše povolání :__________________ Půjčka částky potřebné :______________ Doba trvání úvěru :____________________ Měsíční příjem :__________________ Mobilní telefon číslo :________________ Už jste někdy požádal o půjčku, než :-------- S pozdravem Mrs.Grace Rahp email: mrsgrace_loanfirm@hotmail.com | ||
| Odpovědět | ||
| 23.07.2010 19:42:24 | Eva | Kontaktovat |
| Co dodat ? | ||
| 721 127 410 - není kontakt na pana Kellnera - trapný vtip | ||
| Odpovědět | ||
| 29.07.2010 11:47:28 | AC | Kontaktovat |
| Dobrý den, Vážený pane Kellner, bylo by možné na Vás získat email? Nejspíš jsem tisícáta v pořadí. Nejedná se mi o poskytnutí financí, ani o jiné škemrání. Ráda bych konzultaci na pracovní téma. Děkuji. | ||
| Odpovědět | ||